Üzleti feltételek
NAJ Klima s.r.o. üzleti feltételei
1
Általános feltételek:
Nákup tovaru prostredníctovm webshop NAJ Klima môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito A NAJ Klima webáruházon keresztül történő vásárlás valós és jogi személyek számára egyaránt lehetséges, feltéve, hogy az üzleti feltételek teljesülnek.
2
A rendelés menete:
Az ügyfél a Naj Klima webáruházban elérhető összes terméket megrendelheti a „Rendelés” gomb megnyomásával. A „rendelés” gomb megnyomása után a termék automatikusan megjelenik a virtuális bevásárló kosárban, ezt a vásárló bármikor megtekintheti. A Naj Klima webshopban a megrendelés regisztrációhoz kötött. A regisztráció közben a vásárló köteles megadni a személyes adatait. A vásárló személyes adatait a Naj Klima oldala bizalmasan kezeli, saját célra használja, és nem adja tovább harmadik fél számára. A rendelés leadása után a rendelés bekerül a Naj Klima rendszerébe. A NAJ Klima megerősíti a rendelés visszaigazolását a megrendelés elfogadásával. A rendelés visszaigazolása pillanatától érvényes az adásvételi szerződés a vásárló, valamint a NAJ Klima s.r.o között. Mindkét fél köteles a Szlovák Köztársaság üzleti törvénykönyv érvényes szabályai szerint eljárni. A NAJ Klima vállalat lehetővé teszi az ügyfelei számára megtekinteni a rendelés állapotát (regisztráció, az összeg egyenlítése, szállítás, stb.).
3
Fizetési feltételek:
A weboldalon feltüntetett árak áfa nélkül értendőek. Az „Előlegszámla” gombra kattintva elkészül a számla, mely információt tartalmaz a termékekről és az árakról, és tartalmazza a NAJ Klima s.r.o számlaszámát, melyre utalandó az adott összeg. Az előlegszámla érvényessége 7 nap. A vásárlónak személyesen a NAJ Klima s.r.o-nál is van lehetősége egyenlíteni a számlát. Az ügyfél bizonylatot kap a fizetésről és információkat a termék szállításának helyéről és módjáról.
4
Szállítási feltételek és szállítási költségek:
A NAJ Klima vállalat az előlegszámla kifizetésétől számítva legkésőbb 7 munkanapon belül kiszállítja a megrendelt árut. Ha a megrendelt áru nincs raktáron (az ügyfelek erről értesítést kapnak), az előlegszámla kifizetésétől számítva a megrendelt áru legkésőbb 4 héten belül kiszállításra kerül.
Az számla kifizetettnek tekintett, ha az adott összeg megjelenik a NAJ Klima s.r.o által megadott számlaszámon. Amennyiben a szállítási idő teljesítése technikai okok miatt nem teljesül, a NAJ Klima vállalat erről időben értesíti az ügyfeleit. Ebben az esetben lehetőség van tovább várni a termékre, hasonló árú és értékű terméket választani, vagy egyéb módon megegyezni. Ha a késedelem után nem történik megegyezés a NAJ Klima és az ügyfél között, a Naj Klima vállalat 15 napon belül visszafizeti a termék összegét, vagy az előleget.
A NAJ Klima s.r.o az ügyfél által a NAJ Klima webshopban szállítás helyéül megadott címre szállítja a terméket. 500 euró alatti megrendelés esetén a szállítási költség az ügyfélre terhelődik. 500 euró feletti megrendelés esetén a Szlovák Köztársaság határain belül a szállítási költséget a NAJ Klima s.r.o vállalja. Abban az esetben, ha az ügyfél ismételten nem tudja átvenni a terméket, és erről a NAJ Klima vállalatot előre nem tájékoztatta, az ingyenes szállítás lehetősége elvész.
Amennyiben az ügyfél személyesen szeretné átvenni az árut, a NAJ Klima telephelyén ezt megteheti abban az esetben, ha az áru fizikailag a telephelyen van. Fizikai jelenlét hiányában megegyezés alapján történik az átvétel.
Túlméretezett és/vagy nehéz áru esetén előfordulhat, hogy a csomagküldő szolgálat nem köteles közvetlen az ingatlanba szállítani az árut. Ebben az esetben az ügyfél biztosítja az áru bejutását az ingatlanba.
5
A megrendelés lemondása:
Az ügyfél részéről történő lemondás: Az ügyfélnek joga lemondani a megrendelést a 824 05 Pozsony, Hrachová 4-es címen, az info@najklima.sk e-mail címen, vagy a +421/948 797 316-os telefonszámon abban az esetben, ha az előlegszámlában szerepelő összeg még nem került átutalásra. Ha az ügyfél az összeg kifizetése után, a szállítási idő lejárta előtt, valamint átvétel előtt lemondja a rendelést, a NAJ Klima vállalat felszámolja az lemondással járó költséget, továbbá a termék árának 20%-át. Az átvétel utáni lemondási feltételeket a 7. bekezdésben találni.
A NAJ Klima s.r.o részéről történő lemondás: A NAJ Klima s.r.o a következő esetekben fenntartja a lemondás jogát: ha technikai okok miatt a termék nem szállítható, ha a termék nincs forgalomban, vagy a termék ára jelentős mértékben változott (a beszállító részéről). Feltéve, hogy a fenti lehetőségek egyike sem következik be, a NAJ Klima vállalat haladéktalanul kiszolgálja az ügyfeleit.
Ha az ügyfél részéről az összeg, vagy annak egy része már kifizetésre került, és nem sikerült megegyezni a NAJ Klima vállalattal a hasonló árú és értékű termék felől, a NAJ Klima vállalat visszafizeti a termék árát, vagy adott estben az előleget.
6
Az ügyfél részéről történő szerződéslemondás lehetőségei:
Az ügyfélnek joga van az áru megrendelésétől számított 7 napig indoklás nélkül elállni a szerződéstől. A termék szállítását követően az áru lemondására indoklás nélkül nincs lehetőség, ha a NAJ Klima internetes üzletéből összeszerelési terméket vásárolt. Például egy támasztékot a külső hűtőegység megerősítéséhez, mely telepítésre került, majd később nyilvánvalóvá válik a rossz méretezésből adódó probléma. (A NAJ Klima oldalán egyértelműen fel vannak tüntetve a termékek pontos adatai.) Az ügyfélnek a 824 05 Pozsony, Hrachová 4-es címen, az info@najklima.sk e-mail címen, vagy a +421/948 797 316-os telefonszámon van lehetősége lemondani a szerződést. Abban az esetben, ha az ügyfél él a terméklemondás jogával, az ügyfél köteles 7 napon belül személyesen, vagy előre megbeszélt módon visszaszolgáltatni a terméket a NAJ Klima s.r.o székhelyére. A terméken nem mutatkozhatnak a használat jelei, az összes tartozékával együtt az eredeti csomagolásban szükséges visszaszolgáltatni. Ha a termék teljes mértékben megfelel az előírt feltételeknek és nem sérült, az ügyfél a saját költségén szállítja vissza a terméket. A NAJ Klima s.r.o vállalja az általa lemondott rendelések esetén a befizetett összeg, vagy előleg visszafizetését 15 napon belül.
7
Reklamációs feltételek:
Az ügyfél köteles a termék állapotát az átvevéskor vizuálisan felmérni. Lehetősége van visszautasítani az átvételt, ha a terméken látható mechanikus sérülés van, vagy ha a termék hiányos. Ebben az esetben az ügyfél köteles kárjelentést készíttetni a futárral, vagy megtagadni az átvételt. Az érintetlen csomagolásban lévő hibás terméket javasolt jelenteni az átvételkor és a termék üzembe helyezését kerülni. Ezen esetben nincs lehetőség utólagos reklamációra.
Az ügyfélnek lehetősége van benyújtani reklamációs szándékát a NAJ Klima vállalat székházában. A javítási jog alkalmazása során az ügyfél visszaküldi az árut, a szállítólevél másolatát, a számlát és a jótállási jegyet. Az egyéb kárigény, vagy jog érvényesítéséhez (pl. az áru cseréje, a vásárlási szerződéstől való elállási jog és a megfizethető árengedményhez való jog) az ügyfél eljuttatja a reklamált terméket, a szállítólevél másolatát, a számlát és a jótállási jegyet a NAJ Klima s.r.o székhelyére.
Ha a sérülés/hiba az ügyfél által keletkezett: A helytelen használatból, házilagos átalakításból keletkezett hiba, vagy sérülés miatt történő javítás költségeit az ügyfél állja. A NAJ Klima vállalat nem vállal felelősséget a következő esetekben: nem megfelelő használat miatt keletkező hibák/sérülések, nem megfelelő körülményekből fakadó hibák/sérülések (kémiailag agresszív, poros, nedves környezet, erős mágneses tér), a berendezés szerelésére nem felhatalmazott személy által keletkező hibák/sérülések, a természetes környezet által okozott hibák/sérülések, helytelen tápegység által okozott hibák/sérülések.
LÉGKONDICIONÁLÁS
A 21. században a légkondicionálás része
a mindennapi életünknek. Mostanra
természetessé vált a különféle…
LÉGTECHNIKA
Manapság az időnk 80%-át zárt helyiségben
töltjük, ezzel arányosan növekszik a
megbetegedés esélye. Egy…
FŰTÉSTECHNIKA
Egy új ingatlan építésekor, vagy egy már
meglévő felújításakor számos fűtési
lehetőség adódik függően…